
Media
ARGO prezentuje making of spotu reklamowego Sour Madness
2020-11-26
Spot zrealizowano w ramach poddziałania 3.3.3 WSPARCIE MŚP W PROMOCJI MAREK PRODUKTOWYCH – GO TO BRAND, W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO INTELIGENTNY ROZWÓJ 2014 – 2020, Oś Priorytetowa 3 Wsparcie innowacji w przedsiębiorstwach.
Słodkie emocje ARGO na targach ISM 2018
2018-02-05
Firma ARGO – Słodycze z Łańcuta zaprezentowała swoje wyroby na targach ISM SWEETS and SNACKS 2018 – dorocznej, międzynarodowej imprezie spożywczej. Podczas targów o uwagę konsumentów zabiegało ponad 1660 wystawców z całego świata.
ARGO, na targach ANUGA 2017
2017-10-23
Firma ARGO – Słodycze z Łańcuta, która w tym roku obchodzi jubileusz 25-lecia zaprezentowała swoje wyroby podczas międzynarodowych targów żywności ANUGA, jednej z najważniejszych imprez branżowych na świecie
Wywiad z Teresą Mroczek-Krupą, Dyrektorem Handlowym ARGO
2017-09-04
Teresa Mroczek-Krupa, Dyrektor Handlowy w firmie ARGO, producenta lizaków i cukierków – w rozmowie z Tomaszem Pańczykiem, Redaktorem Naczelnym HURT i DETAL
Patriotyzm konsumencki
2017-09-04
Na rynku słodyczy ciekawym trendem jest wzrost zainteresowania produktami polskimi. Konsumenci coraz częściej prezentują postawę tzw. patriotyzmu konsumenckiego - mówi serwisowi wiadomoscihandlowe.pl Mariusz Pistor, Product Manager w firmie ARGO.